Om

Den sykkelen som er best å sykle på for deg,blir også den beste elektriske sykkelen for deg.

Elektrisk sykkel er morsomt!

Kranken blir byttet ut med denne 250w,36v,15amp børsteløse midtmotoren

Pris fra:

Du får med alt du trenger:

Motor med alle ledninger og vanntette koplinger til å plugge sammen. Kjørecomputer.Tommel

gass.PAS system. Nødvendige deler til bremsene.og et 9amp

Li-Ion batteri av god kvalitet

Flasketype batteri til å feste på ramma. Andre batterier kan leveres mot pristillegg. Uten montering: 9200kr

250w nominell 36v 25amp

spesialmotor: 6700kr

Denne kan ikke bruke 9amp batteri. Passelig batteri på forespørsel.

 

Hjul med motor fra kr 1630

Ledningsnett og controller til hjul fra kr 1100

 

36v 9amp batteri fra kr 3200

 

 

Andre batterier på forespørsel.

 

 

Forutsetninger:

Krankhusets bredde må ikke overstige 73mm.

Ingen fare,de aller fleste er 68mm.

Noen fatbikes med bredere krank kan modifiseres.

 

Vi kan som du sikkert forstår

ikke ta ansvar for en brukt sykkels tillstand og forbeholder oss retten til å avvise montering på uforsvarlige sykler.Tar forbehold om deler(krank,pedalarmer og pedaler) som sitter fast og umulig kan fjernes.

Derimot,etter avtale kan alt ordnes.

Eksempel:Du ønsker deg en terrengsykkel med dempergaffel og hydrauliske skivebremse og 29 hjul.

Du får en god sykkel for 6000+9200=15200+arbeid.

Da har du fått en sykkel med midtmotor,slik som du vil ha den.Se hva annet du kan finne til den prisen.

Tillsvarende sykkel med midtmotor koster over 20000

OK Du skal ha en grei bysykkel til å bruke på gode veier.Omkring 8-10000 burde holde.Da får du noe som er mye bedre enn alt som finnes av billige el-sykler.

Du bestemmer sykkelen blandt tusener av mulige.

Da får du motor i hjulet.

Alle motorsystemene kan lett flyttes til en annen sykkel.

Billig el- sykkel - din gamle sykkel?

Ut på tur

Topptur med motorhjelp.

Kom fram i god tid før solnedgang

Uten motor hadde vi vel ikke vært der engang. Deilig å slappe av litt med fin utsikt før turen nedover.

Kall det gjerne juks. Plager nok ingen,hverken med lukt eller lyd.

Bare en svak summing.

Tråkket hele veien opp,fikk bare litt ekstra medvind. Og fremdeles uten vesentlig forurensning.

Drømmer,bildet er lånt,men skulle gjerne vært der.Hva med deg?

Ta kontakt,så skal du få vind i seilene du også..

 

Her er mesteparten av delene du trenger for å bygge om en vanlig sykkel til en elektrisk sykkel som vil være blandt de beste på markedet i dag.Som du ser,så er motoren koplet rett på pedalene.Dette gjør at du kan nyttiggjøre deg fullt ut sykkelens bakhjulsgir.Du og motoren vil jobbe perfekt i sammen.Dette fører til at du kommer lengre på et mindre batteri.og raskere opp bakkene.Alt går bedre på riktig turtall og riktig gir.

Velg den sykkelen du liker og som passer til deg.

Det blir den beste elsykkelen for deg.Garantert.

Bruk den du har,da kan det jo bli ganske billig og bra.

Kjøp en brukt sykkel som du liker.Eller kjøp den råeste du får tak i.Hva med en veteransykkel.

Hvis sykkelen ikke var bra nok,så flytter du bare motoren til neste sykkel.Du bestemmer.

Skal ikke være motor i dette hjulet!

Det skal møte ujevnheter i veien på en lett og behagelig måte.

Forhjulet på en sykkel veier rundt 1 kg.Hvis du firedobbler vekta på hjulet må vi kunne anta at det får konsekvenser selv om hjulet er forsterket.PRØV DET SELV.

 

EBK

ebikekit.no

elsykkel@ebikekit.no